A 2019. szeptember 28-29-i hétvégi bajnoki fordulóban kerül sor „A Szív Napja” kampányra, amelyhez az MLSZ is csatlakozott. A magyarországi kampányának jelmondata: „Szurkolj szívből, és szeresd a szíved!”.
Tisztelt Szurkolók!
A Magyar Labdarúgó Szövetség ebben az esztendőben is csatlakozik az UEFA társadalmi felelősségvállalás programjának részeként a szeptember 29-i „A Szív Napja” kampánysorozatához. Ez a program arra hivatott, hogy felhívja a sportszerető közvélemény figyelmét az egészségmegőrzés és a hirtelen szívhalál megelőzésének fontosságára. A szív- és érrendszeri betegségek már több évtizede vezető haláloknak számítanak Magyarországon. A kevés mozgás, a helytelen táplálkozás, a káros szokások, valamint a sok stressz mind hozzájárulhat a szív megbetegedéséhez.
Pedig életmódváltással, a dohányzás elhagyásával, rendszeres mozgással, egészséges táplálkozással megelőzhető lenne a baj. a kutatások szerint a szívhalálok 80%-át megelőzhetnénk a tudatosabb, egészségesebb életvitellel.
„Szurkolj szívből, és szeresd a szíved!”. #WorldHeartDay